موهبت الهی


eshgholane

 من نمیدونم تعریف شما از عشق چیه؟اما نظر خودم اینه که عشق یک موهبت الهی

 

است.ممکنه به طرفم برسم و ممکنه نرسم.مهم اینه که عاشق یک نفر میمونم تا آخر

 

ممکنه حتی طرفم هیچوقت نفهمه که من میخوامش اما من واقعا اون رو دوستش دارم

 

و به خودم این اجازه رو نمیدم که بخوام روزی فراموشش کنم.

 

یا ممکنه بدونه و نخواد من رو.ممکنه ولم کنه و بره/اگه من واقعا عاشق باشم نه تنها

 

تخم کینه

 

در دلم نمیکارم بلکه از رفتن اون شاد میشم چون میدونم اون با رفتن راحت تر شده و

 

من هم

 

راحتی اون رو میخوام.پس لزومی نداره خودم رو سرزنش کنم یا بشینم زجه بزنم

 

که در عشق

 

شکست خوردم.یک عاشق به واسطه اینکه واقعا عاشق هست هیچگاه شکست نمیخوره و

 

تنها مرگ قادر به جدا کردن عشق هست.در غیر اینصورت باشه نه تنها اسمش عشق نیست

 

بلکه هوس نام داره/یک هوس زود گذر



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 20 اسفند 1390برچسب:,ساعت 10:23 توسط hamed-zahra| |


Power By: LoxBlog.Com